hope for a better ending

Har inte hunnit blogga igår, varit hos kusin (andra huset) och slöat där tills Bob kom hem, satt och kolla en koreansk action film. Den var jättebra, senare kom föräldrarna hem från middag hos en vän. Självaste vi ungarna var bara hemma och lata, jag mådde skitdåligt igår, hyi. Men idag mår jag bättre, en aning bättre iaf.
Vi startade tidigt hemmifrån och åkte till Templet som ligger +100 km härifrån Montreal, på vägen dit stannade vi på lunch vid McDonalds, för lite Big Mac & Nuggets. När vi kom till templet vandrade vi längs vägen för att titta på de fina statyerna, det var åtminstonee flera av min faster's vänninor som kom med inklusive deras man. Det tog 2 timmar förrän vi vandrade igenom och såg allt vi kunde se. Sen med det vegetarian mat vid matstället och sen åkte vi hem. När vi kom hem for vi till Bob's men han var inte hemma, slöade där en stund och åkte för att köpa mat för hotpot ikväll. Nu just sitter jag och väntar på morsa och farsa som alldeles strax kommer från en av pappas buddies. Skall gå i dushen nu för att det är så himla varmt här i Montreeaaal, fucking +32 grader!!! :D (pictures from temple up soon)
And tickets to Cubaa bought!! This friday -> i'll be in Cuba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0