my lucky star

Jag förstod aldrig varför vita klänningen var full med röda blodfläckar. Till sist insåg jag att någon bakom hyllan hade legat medvetslös i några timmar. Jag förstod aldrig varför klänningen var full med röda blodfläckar.



Skolan som vanligt idag, haft det chill. Efter skolan kom M.B till mig och vi kolla Orphan filmen, andra gången för min del. Kollade färdigt den, for på fotbollsavslutningen för juniorer efter, och det blev nog 1timme och 30minuter ca. Fick vara Årets B-flicka. Har fått vandringspris 2 gånger, nu kommer ni nog att komma ihåg mig gummor. Hehe, skjutsade hem M.B. For hem nu sitter jag här och har ätit pommesfrites, ska nu snart gå i dushen. Ska upp och jobba imorgon! Hoppas det inte tar länge att arbeta, men ändå snabba cash tjänar man också. Men det var allt för idag det.



cut me like a knife to know something like that =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0