From LA to NY

 

Yeesh, min skoldag bestått av 2 lektioner. Biologi 2 och Engelska 5. Vet inte om jag har beställt böckerna till period 3, kanske det har varit nått misstag med detta eller så har jag anmält mig till fel kurser. Iaf vet jag vad jag ska ha för kurser så det är ju bra. Imorgon blir det skola från 7:30-15:10. Undrar om jag alls kommer att orka med skolan då? Ofc. Har varit otroligt duktigt och skottat snö när jag kom hem. Belönade mig själv med chips och dip ;) Ska säkert med morsa på Energyjump/zumba ikväll. Vet inte vilket det är. Men något av de två iaf! :) Nu ska jag surfa lite på nätet.

 

Här kommer Bruno Mars låten, Grenade ♥

 

 

SÅHÄR SER JAG UT IDAG :)'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0