we want some partyy

Sitter hos lovely Quan nujust. Man blir verkligen smutsig om fötterna när man går här, fast det är städat men.. Ändå! Grillar på balkongen med underbarisar. Idag har jag varit på marknad med morsa och farsa. Åkte dit för att hälsa på dem som var där och sålde grejjer, köpte nått smått och gott som godis! hii, candyfreak or för att vara exakt >> MATFREAK. Tror jag kommer att lukta otroligt rök när jag kommer härifrån. Well vi får väl ta't lugnt =) Är inte så trött längre efter en bra sömn! Fick äntligen för första gången sova ut ordentligt från denna månad! 2 prov återstår men jag grejjar nog det ;) nu grilla vidare! :D


FÖRSÖKER LADDA UPP BILD MEN GÅR EJ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0