life is what you make

Citaten kommer jag aldrig att glömma, den stämmer otroligt bra (rubriken). Imorgon börjar jag arbeta först klockan 2. Ska bara plocka lite tomater sen är det bara att åka hemmåt! Midsommar närmar sig snabbt. Känns lite underligt eftersom festandet håller vecka efter vecka.. Har liksom ingen lust att festa! Idag har jag gjort ingenting, jobbat klockan 8, mår mycket bättre än igår. Kände mig lite sjuk då, men de var snabbfeber och sen gick det över otroligt snabbt. Har aldrig hamnat i en sån situation förr! Men idag har jag bara sjukt i halsen och hostar lite så, så farligt är det väl inte! Har varit på Viet's fotbollsmatch, såklart får han inte spela när vi alla är där och suportar honom.. Tycker verkligen om lillen :( Nu ska jag sitta framför teve och glo på lite fotboll! Blev lite sugen på fotbollandet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0