just do it , biatch

Klockan närmar sig 00:00. Jag sitter och nördar blitz och lyssnar på pyramid. Har haft en grymt aktiv dag, vaknade lite försent, närmare 1 tiden, började städa mitt rum och allt. Damn vad det blev rent och snyggt i rummet men en sak glömde att göra än.. Det är att dammsuga.. Har torkat all damm och allt men icke dammsugit? Hur kunde jag missa det. Iaf efter det gjorde jag och pappsen mat, det blev tydligen nudlar! På väg till affären kom Viet hem och skulle följa med oss och fiska och det blev att fiska till Kaskö då. Fick inte så mycket men sen när Ngoc, Lip och dom kom så började komma mera. Efter 2-3 timmars fiskandet körde pappsen mig hemmåt. Träningen därpå, chill lite kallt var det faktiskt ida. Även om det var +18 grader.. Men det är ju ingenting.. 20+ ska det vara! Imorgon är det sista dagen i skolan, kursvalen och allt ska fixas! Då är det sommarlov!!! :)

ett av dem viktigaste saker i mitt liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0