chilly day, isn't it

Tjohaj, en riktigt trög dag idag. Medina var här igår, vi tog en biltur till Kristinestad och hit och dit med R. En riktigt chill kväll tyckte jag. Besökte teboil 2 gånger igår också. Vi kom hem ungefär halv 2 inatt sen kollade vi film lite också sen blev det att sova, (medina was here too). Idag bled det nog lite för mkt chill. Men har även varit aktiv och gjort "banh bao" med farsa. Nån sortes vietnamesiskt s.k bröd, eller vad det skulle kallas för här.

Imorgon skolan, sen efter det ska jag och medina till gymmet! Nu blir det full fart mot beach 2010!! :D



bilder från 2009, bara på mig
från min mammas laptop.










Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nog tycker vi olika alltid för jag tycker inte alls att de passar ihop! :S

2010-01-24 @ 17:07:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0