♥ : Stupid liar

Ja, min dag har varit superbra. Skolan på 3 timmar och sen i Vasa ett par timmar till. For dit tillsammans med Nuppz och a Diep. Dom handlade lite grejer dock handlade jag ingenting. Åt på Spices och senare joinade Thu. Hon var nämnligen på väg hem men vi ringde henne då så hon kom hem med oss. På väg hem hände det en massa i bilen, själv var jag supertrött men roligt å skojj var det. Damn vad varmt det är därute! Svettades ihjäl oss.. Y_Y

Jag har nämnligen rensat vänner-listan i facebook. Från 500 till ~350 så det är jävligt många. Men dem jag inte alls talar med eller dom småa som gjort facebook har jag tagit bort. Otroligt. Men skall ännu rensas en gång till tror jag! :)
Bradas fram na ada mada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0