Weekend

Medina's Birthday was awsome, för min del iaf haha. Hon hade väl roligt iaf, men det är hemligstämplat så vi ska inet avslöja något här vetja! Fontana blev det för Medinas, min, Nuppzzz's', Ceho'z, Viika's och Meri's del. Träffade massa bekanta därinne. Har jobbat i denhär jättevarma värmen, runt 25-27/28 graader har det varit i växthuset men svalare var det tidigt från morgonen. Slutade tidigt idag pga att det skulle vara jättevarmt för oss men det blev mulet och regnade då jag kom hem. Skulle kunna orkat arbeta hela dagen faktiskt!
Denna helg åker jag ner till Åbo på sångfesten tillsammans med Skolmusikkåren, undrar om det alls blir soligt nu när det har varit det därnere ganska länge..! Ska nu kolla min efterlängtade Lie to me Serien en ny episod har just kiommit ut (spännande!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0