Last Friday Night

Min sista match före semester var igår, vi vann med 3-1! Otroligt dålig motståndare och domar men vann över dom med eget spel, andra halvleken var mer stressigt än första. Men jag är otroligt stolt att jag var assistent för 3 målena (om någon minns).
Jag har jobbat idag på Frida, ålderdomshemmet. Gick jättebra måste jag säga. Även om det krävs lite av närvårdar linjen men annars har jag klarat mig jättebra, enligt mig själv. Skall arbeta en hel vecka ännu utan vilopaus. Har varit igång hela 3-4 veckor utan sovmorgon också.. okeij, en gång eller något men.. annars har det gått bra.. Skall jättenjuta av Canada kulturen när jag kommer di nästa vecka!! Can't wait! Life is good right now!♥ Men iaf, skall börja gå och lägga mig. Skall upp klockan 6 imorgon igen och plocka lite tomater tillsammans med Matilda! =)
Ha de gött !♥
P.s Katy Perry - Last Friday Night (video ft. REBECKA BLACK) = hon är ju ganska "speciell".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0