I'm Miss Nothing

Damn, Besökte Kenza's blogg för några dagar sen, eller igår.. Damn jag älskar den låten redan (Miss Nothing - The Pretty Reckless). Hon från gossip girl är ju så jäkla awsome! Älskar hennes röst, men dock inte hennes outfit. Kan kalla det lite för "häxig".
For tidigt från jobbet idag. Mådde så himla dåligt, när jag kom hem tog jag tupplur och sov ända tills kl. 13. Nu känner jag mig riktigt febrig.. Lät kul det där, febrig. Iaf, känns som om jag har feber, kan inte andas som vanligt, andas väldigt konstig och är allmänt trött.. Men ska ändå söka mig ut ikväll. Ska kanske till stranden med min mosters familj och småååttingar. Får se om jag alls far.. kanske det är lika bra att stanna hemma!

em rat la thuong anh.. chi mong la anh se duoc tot, vi moi chuyen da say ra.. em rat nho anh. thuong anh den noi ko song duoc cuoc song cua em nhu binh thuong. anh dang o noi xa, rat xa.. em mong la thoi gian se trai qua mau de duoc h.p ben anh lan nua.. mac du minh phai cach xa nhau den bao nhieu. em yeu anh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0