no make up , no fake up

Åh, har haft en bra dag idag. Skolan till 9 men kunde inte komma in sent då de hade valpanelen.. Satt i vårt latrum och sov en stund, väntade på att alla skulle komma ner. Hade 1½h filosofi då och gjorde nästan ingenting. Senare efter lunchen hade vi finska och modde. Skrev essä på modde så snabbt blev man klar med det och efteråt blev det än riktigt bra konser som ettorna hade gjort. Så coolt!
For på träning senare och var väldigt trött i benen efter träningen. Har inte tränat på länge så, kom hem gick i dushen och for ut på en tur med ngoc. Nu har jag varit duktigt och läst finska så jag får bra på förhör.. Vill verkligen höja finskan.. Nu kollar jag på champions leauge. Det slog bara till mig att sätta på tv och kolla och såklart ser man på fotboll! hihi, skall hinna läsa ikväll också. Börjar sent imorgon som tur! :)
Tumblr_lj6qcwymab1qhfdxro1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0