like a lollipop

Geek star in da buildiiiin'

 

Wow, det har nästan gått en hel vecka utan att bloggat. Känns inte fel, faktiskt så känns det snarare rätt. Eftersom jag spenderat otroligt tid på datorn men denna vecka har jag varit max 2½h på datan. Känns bra, skolarbetet går upp och ner för mig. Borde förbättra mig totalt men varje gång jag gör det så räcker det inte till. Facebook & datan tar min fritid och skoltid. Jag känner mig icke social när jag sitter här hela tiden. Men vad kan man göra åt det. Mitt liv baseras bara på detta.. not. Jag skulle vilja träna fotboll nu, har inte haft nån träning och jag vet inte alls om jag har något lag att spela i. När tränarna ska sluta.. (om dom slutar) har inte tränat på några veckor. känner mig ohälsosam. Har varit hos min kusin idag, har inte gjort så mycket annat. Käkat för att han har  fyllt 19 år med familjen. Kom hem för en timme sen, nu sitter jag och äter choklad och dricker vatten! Fixat en enkel headern och en nära vän. Nu ska jag forsätta med mitt "arbete" som jag håller på med här, sen blir det natten!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0