sleeping beauty

Helgen har varit otroligt bra, fredagen gjorde jag inget speciellt, hjälpte till med att ordna fram saker till mommo's kalas och sen var jag hos moster bara. Hade också plockat fram några plagg som jag skulle ha på men fick ångeest. Visste inte vad jag skulle ta mig till. En svart väst , lila linne, lackleggings, högklackar från Sverige, (belle's shoes) och min orkesterjacka blev det. I lördags vaknade jag tidigt, gjorde mig färdig och sen stack jag till min kusin där jag skulle överföra bilder för min mommo's bday. gjorde det och sen då 3-4 tiden for vi till Böle UF och började på. Typ 10-11 stack jag till faggen, var där med Luan's kusiner och sen var jag med Haapala & Benne efter när de andra var i disco. kom hem 2 ungefär. fick sova några timmar sen var det tidigt väckning, heading to turku, for till flygplatsen, templet, var i stan, åkte buss, handla lite, gick och vandra med monkey -v- kom hem 11 och sen blev det nog bara och sova. skippade 2 första lektionen pga sömnbrist! är i skolan nu. om 2 timmar åker man hem :) sooova resten av dagen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0