if you don't like it, go home

 

Looove Korean style!

 

Har varit i skolan idag, fyra timmars sömn fick jag, fick skjuss av Alnes, till skolan alltså. Hade alla lektioner, *stolt* Kom hem fixade käk och tog en tupplur, ungefär 1-2 timmars sömn fick jag. Om jag inte skulle haft alarm så skulle jag nog inte vakna förrän 10 tiden.  Imorgon blir det livsåskådningsprov. Får se hur det går, kommer nog att gå bra, har läst lite nu så jag fattar lite. Men jag fördjupar inte mig i ämnet så det kan vara ett problem.. Ska sova tidigt idag + jag har sovmorgon så chill ;) Teve dax!

 



em vẫn nhớ nụ cười của anh, em vẫn nhớ những lời nói, em không có quên đâu. đã xa nhau thì ước để được gần làm gi nữa. điều đó đã sẩy ra thì làm sao ai có thể tin mình, và ai có thể biết trong lòng mình thế nào. em vẫn nhớ những lời hứa của em, em nói thiệt em vẫn nhớ tất cả. em đã quá vội vàng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0