story about my midsummer

Det har varit otroligt bra under midsommarn. Men det enda minuset var nog att jag var otroligt förkyld (Det är jag ännu) och har hosta! Hostar som bara den.

Iaf i torsdags hade vi match, vi vann matchen och det gjorde midsommarn ännu bättre så bättre början kan det nog inte gå!

Sen på fredagen grillade vi här hemma hela familjen och min mamma's morbrors familj var hit också. Så 2 familjer här utanför vår hus på vår stora terass med jättegod grillmat. Efter det gick jag och min kusin upp till Ngoc's. Satt där med Ngoc's släkting och lovelyQ. Var där en stund och stack till Chi Trang och prata lite, sen fick vi ledan och jag och Q stack till hans. Satt och lekte lite me kissen och sen kom kusin dit. Hände väl inte så mycket efter det men blev ända till 2 tiden när jag hittade hem. Alkohol fri dag var det ju också! :)

Lördagen startade ganska bra, fixade mig läänge. Hittade inte alls kläder till kvällen.. Garderoben borde fyllas med nya kläder!! Tog en god tid på mig och fixade mig, kusin TN kom över och satt framför datan som vanligt. Efter när jag fixat mig for vi över till min moster. Åt mat där eftersom hela släkting var där. När vi ätit kände jag mig spyfärdig. Av allt fettmat, jag menar, jag har en känslig mage iaf när det är överdriven fett i maträtterna! Efter det stack vi över till Q på nytt, lekte lite där då, sen börjar folk komma, Q klippte hans hår och blev stylad av T.D (thu dinh = blivande stylist/frisörska) Efter det blev det lite krångel med skjuts men ordnade sig till sist. 21:00 stack vi till fagerön. Hände ingenting först men senare började folk komma, disco blev fullt med folk. Musiken där i början var otroligt bra men mitt i allt börjar det gå neråt? Bytte nästan till dansbanddsmusik. Uäk. Stack därifrån före 2. Och sen var det bara hela vägen hemmåt :) Sköne, till på köpet hade man sjuk hals ännu, fortfarande förkyld och hostar otroligt grymt! Men klarade nog dagen för det.

Söndagsmorgon mådde jag faktiskt bra men var fortfarande trött från gårdagen. Medina kom hit på besök. Vi for ut och brummade till teboil. Hon åker ju snart hem till Bosnien på semester så därför måste jag spendera lite tid med henne. Det var längesen jag tillbringade tid med henne också.. Synd att vi bor så j*vla långt bort ;| måste hela tiden köra moppe.. Iaf, vi stack till teboil på mat. var där 1-2 timmar. Åkte tillbaka till centrum och trellade på. Sen kom NN&QN, åkte ner till min kusin, där vi satt och hade VÄLDIGT KUL. När TN & QN gjorde mig otroligt förbannad, men slutade med gullandet ♥ :) efter det kom det samtal från andra att de skulle spela fotboll, så vi stack till Bocentrum, stället med glöd och började bolla. TD hittade också dit så vi var 3 tjejer som stod och kollade på. Stod där ganska länge och sen for vi på glass till Tina's Glass. Mumma, längesen jag ätit glass därifrån! Efter 9 hittade dem från plan och vandrade hemmåt.

Nu sitter jag och glor på fotboll. Mexico - Argentina. Otroligt, ett mål på offside. Imorgon kommer det nog en underbar match, det kommer att bli roligt att kolla på Portugal - Spanien? :D Yeye, men nu ska jag leta mig till sängs. Börjar bli trött som bara den. Har tyvärr inga bilder från midsommarn, känns lite weird. Men det är så ledsamt att inte ha bilder från midsommarn.. UÄK :( Gonatt nu ppl

LÄNGESEN. -2008

long time ago

en vårdag

vappen -10

thu och medina en gång hos mig ;)

söta småakusiner :)

 

 


T~ara - Bo Peep bo peep


Wow, otroligt  snyggt hår har on ;) STYLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0