snurrande tomat

Hallu, nu har jag inte gjort någonting vettigt alls. Känner mig superglad idag och jag vet inte varför. Hihi, har varit på träning idag, var helt chill och har match imorgon i Petalax. Vi är iaf 3:a i tabellen men vi försöker med "obesegrat höstomgång" nu då. Försöker väl vinna Peik oavsett om dom är först i tabellen eller inte!
Det var meningen att ja ska vara i Övermark med Axel men dt blev inget. Så vi (jag, medina o. Ngoc) for då till teboil (-"snurrande tomat" enligt cherie) och satt där och snacka bullshit. Sen blev dt lite pommes frites krig. Sen typ kvart före elva for vi hemåt. Nu sitter jag här och har tråkigt. Ska väl sova tidigt ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0