nervös inför matchen

Iih, är skittrött nu och sitter på Viet's data. Ska väl börja packa lite till fotbollen om en timme åker vi och jag är trött! Somnade först typ 3 igår eller något liknande, fick besök av Thu och Lip typ 1-2 tiden. Kickade ut dom 2 tiden hehe. Match mot Peik idag då, skitnervös just nu! Vet inte hur det kommer att gå för mig idag.. Sen efter på pizza (ännu en gång) efter det vet jag inte vad jag ska göra. Kanske hänger med Ida, Ngoc och Luan. Eftersom Ida kommer till Närpes (?). Morsa å Farsa har redan åkt till vasa och lillebror är på match så jag är typ hemma själv just nu och vet inte när morsaofarsa kommer hem! Vill också till vasa. Men nu ska ja sluta klaga och gå så jag hinner med allt! ♥

kompisfoto 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0