farmville lovers!

Klockan är tjugo över 1 på natten. Jag kom just hem från Luan eller för en stund sen men... Där var ngoc och thu också. Vi nördade "farmville" nu när alla lagat facebook. Luan är värsta bonde nu som är på lvl 5 och han började typ idag hehe. Vi har kollat music videos adwards (?) eller hu det nu stavas, dt håller på ännu, jag tror det är repris eller nått. Ska väl ta fram engelskboken och läsa lite ord, fastnar bättre nu på natten än vad det gör på dagen, har inte ås mycket att tänka på heller. Imorgon kanske det blir att åka till Malax och kolla på matchen mellan Södervalla bk - Kraft! Spännande. Nu ska jag va lite bonde så ska jag spela farmville. Vi äälskar faktiskt farmville till 100%! naaat..

BTW; vi är obesegrade på höstomgången! =) inte förlorat nått i höst! Men blev trea iaf. (damlaget)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0