innebandy

Oj, jag och simone har haft 2 'träningspass' idag, som va innebandy. Fick veta 30 före vi skulle spela träningsmatch mot YA flickor så jag stack hemåt och började leta innebady grejjer. Sen var det då innebandy. Vi var 6 st från gymnasiet och de va väl lite mera än oss. Blev också 6-3 till oss. Great! Efter det hade jag 2 franska. Fick jättevarmt och fick öppna fönstret. Efter skolan var det innebandy med högstadie elever. Gick mindre bra för man var ju fortfarande trött från innebandy innan. Så, sen tog jag skjut med Rin hem. Nu har jag varit i dushen och känner mig mycket fräsh! Hehe, Nu är det bara mat sen är det övning.


Kommentarer
Postat av: Neo :)

Är inte så mycket fr innebandy, men kan vara kul när man har idrott :D



sv: Jag har tagit de lugnt , hade 4a prov denna vecka :S imorrn åker jag hem :D självdå?

2009-10-22 @ 21:28:54
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: eantonia

svar: haha, visst;)

joodå, innebandy(Y) :D

2009-10-24 @ 15:30:34
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0