innebandy

HAH! vilken innebandy turnering med skolan. Trodde det inte skulle gå sådär men det gick så som det gick. Vi spelade första matchen mot Petalax. Dom typ "ägde" ut oss med 7-1 (?) dom var jättetaggade meen sen spelade vi matchen mot kristinestad  där det inte gick så bra heller. Men vi kämpa väl ganska bra. Sen blev det typ paus med 2 matcher emellan så stoppa jag i mig en massa käk. Sen match mot YA. Vilket gick bra. Vann iaf en match med 1-0 ! HAH. Vilka matcher. Men spännande och roligt var det också hehe. Ikväll blir det chill, kommer att hänga med Emilia sen ikväll. Glad blev jag såklart när jag gjorde min första på sista matchen mot YA! :)

toodays song - i can transform ya - chris ft swiss & lil wayne



Kommentarer
Postat av: L I S E T T E ♥

Sv; Jaa den ideén har många kommit med och det är en väldigt bra idé, men här uppe i norr så har vi redan snön kommit och löven har försvunnit :(

2009-10-30 @ 16:53:39
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/
Postat av: Neo :)

sv: oj jävlar!!

:O Inte lite prov fan -.- Hur orkar du ? :D



Mjo imorrn ska jag på halloween fest :D

2009-10-31 @ 00:42:06
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0