händer det ngt ikväll?

Här i denhär lilla Närpes händer det inte så mycket. Skulle säkert vara roligare att bo åt vasa/åbo hållet! Själv sitter jag här ännu, har gjort det säkert 2-4 timmar i sträck nu känner mig en aning slut. Så kanske det blir en snabbdusch efter denna inlägg. Sen får vi se vad vi gör ikväll. Om en halvtimme ungefär slutar Ngoc arbeta så får se vad som händer då. Sen ikväll kommer det ju desperate housewives. :)



  Just ja, jag har inte skrivit nått om min kompis Medina, som är en av mina närmaste vänner.


Medina Medo Besic´   (16år, 93:a)

Jag har inte känt denna tjej så länge men i 2-3 år räcker väl. Hon kom in i bilden redan 2008 där hon hade börjat språkklassen och skulle hamna i samma klass som oss. Till en början var jag itne alls bra kompis med henne som thu&andrea. Men hon började väl hänga med oss. Sen hamna jag i gruppen med dom och började umgås. Först var hon mer tyst men för mer man kände var hon en riktig en som hade en stor mun ;) (inget illa menat) Så tiden rullade framåt och nu är i vi 2009 och är jättegoda vänner och går i samma skola ännu. Första året i gymnasium tsm. hm, vänenr kommer vi säkert att vara än så länge, men hur länge till? när vi blir 18-19 allihopa? :)
Hon är en riktigt Hello kitty fans!




Kommentarer
Postat av: So0kiii

tack söte:) följa varandra på bloglovin? :D

2009-10-13 @ 21:00:48
URL: http://sookiiisok.blogg.se/
Postat av: sabi:)

händer i veckan ?

2009-10-13 @ 21:43:57
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0