fest i Ghana!

När vi började kolla SAW 5 så slog det till mig att jag redan har sett den. Men jag hade nt sett slutet, iaf så var den ganska bra om man lixom fattar vad det riktigt handlar om och om man har sett ettan osv.. HM, kollade idol men har ej sett vem som gick vidare nån som vet? vill inte kolla repris hehe.

Före vi kolla saw 5, kollade vi även fotboll. Som ni vet så är jag en fotbollsfjant. Men tränar nt regelbundet för att hålla konditionen. (shame on me!) Ska man ha resultat ska man träna!

vi kollade GHANA - BRASILIEN (FINAL U20 - egypt worldcup). Gissa vem som vann om inte Ghana? gissa om nt jag blev glad! nu blir dt ju fest i afrika :D


källa : google.

nu blir det facebook och sen sova! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0