happy birthday

ska fixa om bloggen lite (:

Ska ta itu och börja skriva lite om dagen. Denna dagen har gått bra och galant. Men själva jag har jag varit ganska klumpig idag (som alltid). Efter skolan stack jag till övningen och efter det funderade jag och mina tjejkompisar (thu och medina) om vi ska baka eller inte. Så det blev ändå lite muffins då. Blev cupcakes, typ runt 30 st fick vi. Klockan närmade 6 och vi alla for varsin väg, jag hade fotbollsmöte och stack dit. Fick veta att vi kanske inte har nån lag mera. Vissa blir ju uppflyttade automatiskt och för dom som inte blir uppflyttad så blir som säsongen slut om vi inte har 7 mannar lag. Men vem vet vad det kommer att  bli efter detta.. Ganska synd faktiskt för dem som inte får spela! Sen efter när jag kom hem då så började jag städa lite, sen hade vi kalas för min kusin som blir 18! Äntligen 18 för han.. Två år till för mig lixom? 

Sen stack jag ut, var med ngoc, luan, hannes och markus. Jaa, bara killkompisar typ. Sen kom thu också faktiskt. Försökte komma på något att göra såå. Dom stack till Teboil medan jag lämnades kvar och thu for till mig för hon skulle med några grejjer. Så ja va därute en stund med Lip då. Sen nu är jag hemma. 

Fyfan vad tråkig inlägg jag vet. iiit's my blogworld (a)
CUPCAKES BILDER KOMMER IMR.


min kusin som blir 18 till vänster & jag till hööger
grattis, oavsett om du fyllde för 1 dag sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0