goodbye my lover

Tänkte skriva lite. Vet ej om jag bloggar mer ikväll. Min blogg håller på att gå neråt, jag skriver ju inte så intressanta inläggar.

Dagen startade med en väckarklocka som ringde 05:15. Trodde jag ställde in klockan fel, sen satte jag om den till kvart före åtta. Så plinga det till så visste jag att jag skulle vakna så tidigt, gjorde mig färdig för en bilresa till Vasa. Vi startade typ 10 över 6 härifrån. Hämtade min kusin och Ngoc. Min kusin sticker till Norge nu så, han är där ca 1 månad.. Skulle ta "farväl" med min underbara barndomskompis Luan. Trodde inte tårarna skulle rinna så grymt men det gjorde det. Kan inte första han ska flytta! Nåja, det är ju deras liv, vi kan inte ändra på allt ju? Sen när jag kom hem då blev det en timmas sömn, skönt, sen satt jag framför datan och spelade lite gunny och sen blev det skola med Ngoc då. Nu har vi käkat skollunchen och ska börja skriva om min LÅ uppgift nu som jag ska ha det gjort denna vecka. Nu ska jag börja jobba å sluta skriva! ikväll blir det övning oxå,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0